mywishhhh

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Thursday, February 14, 2013

Cuti yang osem ^^v #2




Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua readers yang disayangi. Hai im Afrina aka pina. Hee gambar atas tu pina. adik pina satu kampung dengan saya. Comel sangat geram sesangat bam bam sesesangat. Alhamdulillah selamat masuk UTM lagi sambung untuk sem4.InsyaAllah i have another 3sem excluding this sem and final sem is my practical session. Ya Allah kuatkan lah aku untuk terus berjuang.

Sambung semula cerita cuti sem yang lepas, selain duduk rumah bantu ma dan ayah ada jugak jalan-jalan dengan adik-adik. pusing-pusing Taman perumahan kat kampung.Kami memang suka habiskan minyak kereta*duit kakak*.Then sempatlah jumpa si pina nie.ish geramnya..

10feb2013: Walimah sepupu. Alhamdulillah, bila ada kenduri sebegini dapat kami berjumpa dengan sedara2 yang duduk luar Terengganu. At least dapat mengeratkan silaturahim di samping mengambil berkat orang kahwin kan..hehe..Nie gambar kahwinnya..



Pak cik dan mak cik dan sepupu..



yang nie adik farisya comel..



Selain pergi kenduri, sempat join majlis cukur jambul rumah sebelah..




Alhamdulillah Allah berikan peluang untuk menikmati cuti yang betul2 bermakna nie. Terkadang ada je insan yang tidak mempunyai peluang sebegini kerana sebab tertentu. Ada hikmah disebalik citra yang tercipta. Akan rindu keluarga tercinta lagi2 adik bongsu manja tu..



waktu nie dia siap2 nak ke sekolah..haish, sempat lagi suruh orang ambik gambar..

Dan semalam 14feb di UTM, sempat teroka Utm sepuas-puasnya...




Okay, semoga mendapat redha dariNya..apa yang baik datang dari Allah dan yang buruk datang dari saya sendiri. =)
















No comments:

Post a Comment